Kone hieman jumittaa juu eikä mese toimi :'( Muilla ilmeisesti sama juttu mesen toiminnan suhteen? Wääh.

Nyt on sitten meilläkin digiboxi ;) Näkee telkkaria helmikuun jälkeenkin. Ei sillä, en minä mikään telkkarin orja ole... mutta mukavahan sieltä niitä lemppari ohjelmia on katsoa. Mitä muuten katsotte telkkarista? Minä katson huippumalli haussa, todistettavasti syyllinen, (suomen) unelmien poikamies, heroes, huuma sekä selviytyjät. Ja joskus jotain muutakin mutten niin säännöllisesti...

Ja tässä tälläinen oraakkeli-gallup (http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/), tein kun on vähän tylsää :P

1. Mikä on käsityksesi ihmisestä? -Tupakka, viina ja villit naiset.
2. Kuka minä olen? - Olet se joka haluat olla.
3. Onko avaruudessa elämää? -On.
4. Uskotko joulupukkiin? - Kyllä, harmillisen usein.
5. Ketä rakastat? - Söpöpeppuista misua, mutta muista että elämme hektisesti muuttuvassa yhteiskunnassa.
6. Mistä asioista olet kiinnostunut? - Pallomerestä, vaikka epäilemättä kuvittelit toisin.
7. Oletko ikinä osallistunut mielenosoituksiin? - En tietenkään, mitä oikein kuvittelit?!
8. Mitä salainen tallelokerosi sisältää? - Arvelisin, että jotain karvaista.
9. Leikitkö tinasotamiehillä? - Leikitään vaan, tää on vähän tylsää!
10. Mistä näet unta? - Minä en nuku koskaan, päivystän aina töissä.
11. Kuka minä oikeasti olen? - Iso paha mörriäinen.
12. Oletko sinä vain harhakuvitelmaa? - Onneksi olen.
13. Mikä on lempivärisi? - Ehdottomasti sininen, semmonen oikeen sähkönsininen.
14. Pidätkö sipulista? -Se osaa ottaa mut aina niin hyvin huomioon, mä luulen että tämä on Se Oikea!

Näitä mä teen ehdottomasti lisää joku päivä x') Diididiii.