Joo, meillä oli tänään koulussa liikuntailtapäivä. Mä olin kävelemässä, yhteensä joku semmonen 10 kilsaa käveltiin. Kanssani oli yksi hyvä ystäväni ja kyllä meillä hauskaa oli :D Mutta jalat siinä tuli kipeäksi, vaikka kyllä mä aika paljon kävelen. Kouluun ja koulusta kotiin (en nyt ihan joka päivä kuitenkaan) ja sitten koiran kanssa lenkkeilen.

Ja liikuntahan on ihan hyvä juttu. Pysyy kunnossa eikä tule ylimääräisiä kiloja. Ja etenkin pysyy kunnossa sillä eihän kaikille niitä kiloja tule vaikkei liikkuisi yhtään...

Musta tuntuu että nykyään ihmiset liikkuu aika vähän. Kaikilla on omat autot ja lyhytkin matka mennään autolla, mikä on ihan järjetöntä. Nuoretkaan ihmiset ei välttämättä liiku tarpeeksi jos he asuvat kaukana koulusta ja taittavat koulumatkat bussilla ja sitten kotona lösähtävät nukkumaan tai koneen ääreen.

Jaa, noh, miksipä minä, liikunnan ihmelapsi (ehehhehe) teille liikunnasta höpisisin tämän enempää. Jokaisella on omat elämäntapansa ja miksi minä niihin puuttuisin. Mutta kannattaisi sitä kaikkien välillä ulkona pistäytyä, ei se tapa ;)