Tämä meemi on Tallen (http://thalle.vuodatus.net) blogista ja sen saa ottaa mukaan, kuka tykkää. Ketään en haasta nyt mukaan erityisemmin.

1.Paras näkemäsi teatteriesitys?? Hiirenloukku

2.Suosikkimiesnäyttelijäsi?? Johnny Depp, ehdottomasti ;)

3.Suosikkinaisnäyttelijäsi?? Hmm... varmaan Kate Winslet

4.Inhokkinäyttelijäsi??  Eipä mulla oikeastaan ole

5.Paras näkemäsi kotimainen elokuva??  En hirveästi kotimaisista elokuvista tykkää, mutta sanotaanpa vaikka Tyttö sinä olet tähti

6.Paras näkemäsi ulkomainen elokuva?? Pirates of the Caribbean-trilogia, Taru sormusten herrasta-trilogia ja öö.. oikeastaan kaikki näkemäni Johnny Depp-elokuvat

7.Elokuva, jonka jatko-osissa on ollut järkeä?? Juuri noissa Pirates of the Caribbean leffoissa ja TSH:oissa, on niitä muitakin varmaan..

8.Paras tv-ohjelma tällä hetkellä??  Todistettavasti syyllinen

9.Paras tv-ohjelma kautta aikain?? Ääp.. nuorempana tykkäsin tv-sarjasta Tohtori tuli kaupunkiin. Niin ja semmoinen sarja kuin Idän soturit oli tosi hyvä!

10.Huonoin tv-ohjelma kautta aikain??  En mä ikinä katso huonoja tv-ohjelmia x)

11.Minkä lapsuudestasi tutun ohjelman haluaisit nähdä uusintana??  Vaikkapa tuon Tohtori tuli kaupunkiin tai sitten Idän soturit

12.Kenen tv-tai teatterihahmon roolin haluaisit itse esittää?? En oikeastaan kenenkään, haluaisin mieluummin esittää jotakin ihan uutta henkilöä niin ettei minua voisi verrata kyvyiltäni yms. kehenkään toiseen

13.Hauskin tv-viihteen yksittäinen sketsi?? Onhan niitä aina, mutta ei mulle mikään tietty ole päähän jäänyt :)

14.Paras repliikki leffasta tms. jonka muistat ulkoa?? "Why's the rom always gone?" (Jotenkin noinhan se meni, vai mitä Jack Sparrow?)

15.Jos elämästäsi tehtäisiin elokuva,kuka esittäsi Sinua pääroolissa?? Hankala kysymys kun olen itsekin vielä nuori :P että tuskin musta leffaa tehtäisiin, mutta luultavasti minua esittäisi joku nuori näyttelijä, ehkä joku ihan uusi kasvo.