Heihei kaikki, mä olen palannut! Ja tässäpä tulee teille nyt sitten sepustusta ihanasta matkastani!

Eli joo. Saavutiin sinne Englantiin kolmas kuudetta, siellä satoi. Bussilla ajeltiin sitten Brightoniin ja tavattiin meidän isäntäperhe. Ja paljastu että meidän kanssa asuu kaks muuta tyttöä täältä samasta paikasta ku missä me asutaan, samasta koulusta itse asiassa (terkkuja vaan Annille ja Lauralle). Juu. Koulua oli semmonen kaks viikkoa, meidät jaettiin kahteen opetusryhmään, mä olin siinä huonommassa. Mutta se ei haitannu kyllä yhtään, meillä oli paljon hauskempaa. (meidän ryhmässä oli muuten yhteensä 34 ihmistä). Ja kun ei ollu koulua, oli kaikkia kivoja aktiviteetteja. Käytiin mm. katsomassa oikeudenkäyntiä (juu, tosi mukavaa!) ja tanssia ja semmosta. Ja sitten jos ei menny aktiviteetteihin niin shoppailemaan :D Enhän mä sieltä ostanut kun 7 paitaa ja kymmenen paria korviksia ja niin edelleen...

Juu, tämä on aika sekava tämä teksti. Antakaa anteeksi. En ole edes vuorokautta vielä ollut kotona. Mutta juu, takaisin aiheeseen. Eli käytiin myös Lontoossa yhtenä lauantaina. Mä en suoraan sanottuna tykännyt Lontoosta. Ihan liikaa ihmisiä ja kaupat aivan liian isoja ja kalliita. Brigton on paljon ihanampi, siellä on vähemmän ihmisiä ja siinä on meri ihan lähellä. Meidän talolta oli rannalle ehkä 200-300 metriä. Isäntäperhe oli muuten aivan ihana, tykkäsin todella paljon. Että eipä tässä kai kamalasti mitään valittamista ole. Hei kysykää jotain kysymyksiä jos haluatte, en mie tässä nyt osaa enempää kertoa (tai jaksa kertoa :D)