Voisipa tännekin taas jotain kirjoittaa, vaikka mitään erityisen tärkeää sanottavaa mulla ei ole. Kunhan omaksi ilokseni kirjoittelen.

Täytyy kyllä sanoa, että on vähän tylsää nyt lomalla ollut, kun sieltä Englannista tulin. Mitään erityistä ei ole tullut tehtyä. No, eilen vietin iltaa kavereideni kanssa (silkkipipo :'DD) ja tänään heti aamusta pyöräilin kirjastoon ja lainasin kuusi kirjaa. Niitä tässä sitten lukiessa...

Ja tietenkin olen paaaljoon miettinyt sitä lukioon menoa. Sillä juttuhan on niin, että minä aloitan syksyllä aivan toisessa lukiossa kuin Houkka ja Liina. Joo, samassa kaupungissa ne kuitenkin on, mutta silti. Mikään paniikki asian suhteen ei ole sentään iskenyt, mutta tietynlainen tunne kuitenkin. Ei sitä oikein osaa selittää. On niin tottunut, että ollaan kolmestaan ja sitten ei enää olekaan niin. (en mä nyt väitä että meidän ystävyys loppuu tähän ikiajoiksi, mutta kyllähän tämä tietyllä tavalla erottaa) Mun on pakko hankkia uusia kavereita, koska yksin koulussa en aio todellakaan kolmea vuotta mädäntyä. Onko jolla kulla sama tilanne? Päivääni piristäisi tieto siitä, etten ole ainut. :-) Ja kyllähän mä tiedän, etten ole todellakaan ainut, kenelle näin käy, mutta kuitenkin.

Mutta juu, hyvää kesän jatkoa kaikille, kirjoitan sitten taas joskus tänne, kun asiaa on :D