Olipas kyllä mukava liikuntatunti tänään: pesäpalloa poikien kanssa! Ja nimenomaan kanssa, ei vastaan. Meidän joukkueessa oli sitten 3 tyttöä ja varmaan 7 poikaa. Mä taas sain kyllä loistaa kunnolla! Liikunnanopekin kannusti mua ihan innoissaan. "Hyvä, melkein sait kiinni!" (pallo lentää 5 metriä pään yläpuolella) ja kun valitan, etten saa ajolähdössä lyötyä niitä kotiin niin maikka hihkuu innoissaan, että älä nyt vielä toivoa menetä. Ja normaalistihan opettaja siis inhoaa minua ja pitää mua täysin toivottomana tapauksena. Ja kyllä pojatkin taas huomasivat taitomme <3 Vastapuoli yritti häiritä kaikin tavoin (pitkin kenttää kaikui mun naurun matkiminen ja mutinat dj Metukasta sekä huudot siitä että Liina palaa)

Jooh. Mukavaa että saa pesäpallostakin noin kivasti juttua. Ensi viikko on sitten vika kouluviikko, mä en ehkä kestä :'( Ihan kamalaa. Ja sit parin päivän päästä koulujen loppumisen jälkeen Englantiin. Pelottaaa... :s Mutta kun en nyt kerran saa tänne mitään fiksua aikaan, parasta mennä. Pelatkaa pesäpalloa! :D