Voi että tätä viikkoa! Olen saanut sitten kuulla vaikka millaisia kommentteja taas itsestäni. Olen esimerkiksi kaiken pahan alku, minuun ei voi luottaa, olen kolmosluokkalaisen tasolla, juostessani näytän lokilta... :DD Hei pistäkääpä paremmaksi! Minulle kaavailtiin eilen myös tuleva ammatti: dj roiskeläppä ja kuulostan kuulemma nauraessani kaksivetoiselta (siis jotain näihin autoihin/ mopoihin liittyvää, en tajua niistä mitään). Ja tänään sitten pyöräkisaa meidän luokan poikien kanssa kotiin. Pärjäsin aika hyvin ;)

Niin että kertokaapa minulle onko tälläinen kohteliaisuuksien jakeleminen normaalia :'D Eli millaisia kommentteja teille on jaettu? Ja sanotaan vielä, että nuo kaikki ovat poikien suusta. Tai lähinnä yhden (kiitos vaan sinulle nimeä mainitsematta). Älkääkä nyt käsittäkö väärin, ei ne minua loukkaa vaikka välillä tekisi mieli sanoa enemmän kuin pari valittua sanaa ja useimmiten tuleekin sanottua. :D

Sori kun en saa tänne aikaan mitään varsinaista asiaa, tälläistä yleistä mussutusta vain. No, ehkä sekin aika vielä koittaa :D